SCHLEICH Napędza wyobraźnię dzieci

Podążając za najnowszymi trendami w komunikacji dla najmłodszych, od lipca 2019 firma TM Toys ruszyła z silną całoroczną, pełną emocji i dowcipną kampanią wizerunkową pod wspólnym hasłem „napędzane wyobraźnią”. Działania obejmują serię spotów reklamowych – emitowanych i promowanych w kanale Youtube, oraz intensywne działania w social mediach – ciekawe konkursy i posty.

Wybrane posty w komunikacji Facebook

Content marketing ma na celu skutecznie zaangażować dziecko w świat zabawek i pozwolić przemycić treści o charakterze reklamowym. 

Pierwszy konkurs

Uczestnictwo w konkursie i zaangażowanie we współtworzeniu treści ma za zadanie budować kreatywność dziecka oraz rozbudzać jego wyobraźnię. Dzięki tym działaniom importer może mocniej zacieśnić więzi pomiędzy dzieckiem a marką Schleich. 

Wideo/YouTube 

Tworzone materiały wideo mają zbudować więź między dzieckiem a światem Schleich. Wspólnie będą przeżywać szalone przygody, w których rzeczywistość zmiesza się z wyobraźnią. Te niezwykłe historie opowiedzą nam dzieci, które bardzo przeżywają swoją opowieść i chcą, abyśmy też w nią uwierzyli: „Przysięgam, naprawdę tak było! Na serio!”

Strona WWWKampania promująca przekierowuje na nowo powstałą oficjalną stronę marki Schleich. Klienci znajdą tam bazę informacji o produktach, znajdujących się w aktualnej ofercie sprzedaży.Pierwszy filmik z serii został udostępniony 3 września i zaledwie po tygodniu osiągnął 200 tys odsłon!