LEGO Harry Potter Bank Gringotta

Grupa LEGO® we współpracy z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products zapowiedziały nadejście nowego zestawu z serii LEGO Harry Potter™ – Bank Gringotta™. W dniu premiery, 4 września, w warszawskim sklepie LEGO w Westfield Arkadia będzie można spotkać trzech projektantów zestawu: Justina Ramsdena, Petera Kjærgaarda i George’a Gilliatta.

W bogatym portfolio marki LEGO obecnych jest już kilka idealnie odwzorowanych, kultowych lokacji znanych z serii przygód Harry’ego Pottera. Nie inaczej jest z magicznym Bankiem Gringotta, który składa się z 4803 elementów i w najdrobniejszych szczegółach oddaje wnętrza banku, m.in.: główną salę bankową oraz podziemny skarbiec wraz z kolejką górniczą. Ponadto zestaw zawiera 13 minifigurek wzorowanych na postaciach z filmu, w tym: Harry’ego Pottera™, Rona Weasleya™, Bellatrix Lestrange™, Hermiony Granger™, Rubeusa Hagrida™, śmierciożercy™, Bogroda, Gryfka, Ricberta, dwóch goblinów i dwóch strażników.

Przy projektowaniu zestawu uwzględniono również smoka spiżobrzucha ukraińskiego, którego można umieścić na szczycie budynku, aby odzwierciedlić scenę z filmu „Harry Potter i Insygnia Śmierci”.  Nowy zestaw jest również kompatybilny z zestawem LEGO Harry Potter Ulica Pokątna™ (75978).

Zestaw LEGO Harry Potter Bank Gringotta będzie dostępny od 1 września dla członków programu LEGO VIP i od 4 września dla wszystkich w sklepach LEGO i na stronie www.LEGO.com/Gringotts w cenie 1999,99 zł.

Projektanci LEGO odwiedzą Warszawę

Grupa LEGO przygotowała dla fanów klocków wyjątkowe wydarzenie – w dniu premiery, 4 września, w godzinach 17.00-19.00 w warszawskim sklepie LEGO w Westfield Arkadia będzie można spotkać projektantów LEGO: Justina Ramsdena, Petera Kjærgaarda i George’a Gilliatta, którzy współtworzyli zestaw Banku Gringotta. Miłośnicy klocków oraz Harrego Pottera będą mieli okazję porozmawiać z nimi, dopytać o kulisy tworzenia zestawów z serii LEGO Harry Potter oraz zdobyć pamiątkowe autografy.

O Grupie LEGO:

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić. Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.

 

O Warner Bros. Consumer Products:

Warner Bros. Consumer Products (WBCP), część Warner Bros. Discovery Global Brands and Experiences, rozszerza potężne portfolio marek i franczyz rozrywkowych firmy na styl życia fanów na całym świecie. WBCP współpracuje z najlepszymi licencjobiorcami na całym świecie, oferując wielokrotnie nagradzane zabawki, modę, dekoracje wnętrz i wydawnictwa inspirowane największymi franczyzami Warner Bros., takimi jak DC, Wizarding World, Looney Tunes, Hanna-Barbera, Game of Thrones, Cartoon Network i Adult Swim. Dzięki innowacyjnym globalnym programom licencyjnym i merchandisingowym, inicjatywom detalicznym oraz partnerstwu promocyjnemu, WBCP jest jedną z wiodących organizacji licencyjnych i merchandisingowych na świecie.

 

O Wizarding World:

Odkąd Harry Potter wyruszył ze stacji King’s Cross na peronie dziewięć i 3/4, jego niesamowite przygody odcisnęły wyjątkowy i trwały ślad w kulturze popularnej. Osiem przebojowych filmów o Harrym Potterze opartych na oryginalnych opowiadaniach J.K. Rowling sprawiło, że magiczne historie ożyły i dziś Wizarding World jest uznawany za jedną z najbardziej lubianych marek na świecie. Reprezentując rozległe, połączone ze sobą uniwersum, obejmuje również trzy wspaniałe filmy Fantastyczne Zwierzęta, Harry Potter i Przeklęte Dziecko – wielokrotnie nagradzane przedstawienie sceniczne, najnowocześniejsze gry wideo i mobilne od Portkey Games, innowacyjne produkty konsumpcyjne, ekscytujące rozrywki na żywo (w tym cztery parki tematyczne) i wnikliwe wystawy. Rozszerzające się portfolio wycieczek i sprzedaży detalicznej Wizarding World należących do Warner Bros. obejmuje również flagowy Harry Potter New York, Warner Bros. Studio Tour London – The Making of Harry Potter, Warner Bros. Studio Tour Tokyo oraz sklepy detaliczne Platform 9 3⁄4. The Wizarding World nadal ewoluuje, aby zapewnić fanom Harry’ego Pottera świeże i ekscytujące sposoby zaangażowania. Dla światowej społeczności fanów, a także dla przyszłych pokoleń, zaprasza wszystkich do zwiedzania i odkrywania magii dla siebie.

WIZARDING WORLD i wszystkie powiązane znaki towarowe, postacie, nazwy i oznaczenia są © & ™ Warner Bros. Entertainment Inc. Prawa wydawnicze © JKR. (s22)