Polski Związek Piłki Nożnej ogłasza strategiczną współpracę z firmą Topps i prezentuje nowe wyjątkowe karty kolekcjonerskie

Polski Związek Piłki Nożnej z dumą prezentuje nowe karty kolekcjonerskie z reprezentacją Polski. Nowa kolekcja została stworzona specjalnie dla kibiców drużyny narodowej, którzy pasjonują się zbieraniem piłkarskich gadżetów i akcesoriów. Jest to efekt nowej, strategicznej współpracy z firmą TOPPS, która została oficjalnym licencjobiorcą PZPN.

Jakość i innowacyjność produktów licencyjnych to jedne z najważniejszych kryteriów, którymi kieruje się Polski Związek Piłki Nożnej w swojej strategii komercyjnej. Poprzez swoje doświadczenie firma Topps gwarantuje indywidualne oraz nieszablonowe podejście, co jest niezwykle cenione na rynku produktów kolekcjonerskich. Dzięki nowej współpracy licencyjnej reprezentacja Polski dołącza do grona takich piłkarskich marek jak Bundesliga, Formuła 1, MLB, MLS oraz NHL.

Wyrazem nowego partnerstwa są również nowe produkty, dostępne już w sprzedaży. Kompletny zestaw nowej kolekcji zawiera 50 kart z wizerunkami reprezentantów Polski. Karty występują w trzech kategoriach i poziomach uszlachetnienia: PIERWSZY SKŁAD, DUMA POLSKI oraz ORŁY. Na rewersach kart umieszczono statystyki dotyczące zawodników oraz opisy osiągnięć naszych trzydziestu reprezentantów.

Zbieranie kart i naklejek piłkarskich to w niektórych krajach wielopokoleniowa tradycja oraz forma realizacji piłkarskiej pasji. Jestem przekonany, że wspólnie z przedstawicielami firmy Topps zaproponujemy piłkarskim kolekcjonerom atrakcyjne, angażujące i wysokiej jakości produkty. Współpraca z tak doświadczonym partnerem mającym w swoim portfolio największe marki ze świata sportu to duża nobilitacja i jeszcze większa motywacja do rozwoju programu licencyjnego PZPN – mówi Karol Tatar Senior Marketing Manager PZPN.

Firma Topps jest wyłącznym partnerem UEFA, odpowiada za produkcję kart i naklejek dla produktów i marek, którymi zarządza europejska federacja piłkarska. W swoim portfolio nowy licencjobiorca PZPN posiada m.in. takie marki jak Liga Mistrzów, Liga Europy, Liga Konferencji, Liga Mistrzyń, mistrzostwa Europy Kobiet, Liga Narodów, mistrzostwa Europy do lat 21 oraz UEFA EURO 2024 wraz z poprzedzającym turniej cyklem eliminacyjnym.

Najnowsza kolekcja dostępna jest już w punktach sprzedaży. Kolejne odsłony współpracy pomiędzy PZPN a Topps ujrzą światło dzienne w kolejnych miesiącach. Za dystrybucję produktów odpowiada Burda Media Polska. Topps to kolejny przedsiębiorca po Millano Group, Pan Dragon oraz Proyectum Sport International, który dołączył do PZPN w obecnym roku. Łączy nas piłka!