Wyspa Szkrabów – wydaje pierwszą gazetkę dla sieci
– To pierwsza gazetka wydana przez naszą sieć (obecnie 60 sklepów w całej Polsce). Staraliśmy się, aby nasza oferta promocyjna spełniała oczekiwania wszystkich dzieci czekających na gwiazdkowy present – mówi Barbara Wieczorek, koordynator projektu Wyspa Szkrabów.
W tym roku firma Rekman, a tym samym partnerzy z Wyspy Szkrabów, stawiają na:
– interaktywną Lalkę Elsa z mikrofonem, której Rekman jest jedynym importerem w Polsce – (Jakks Pacific) – reklama TV;
– Pingwina Marbo (Lexibook) – reklama TV;
– oraz edycję Monopoly Kraków i Warszawa.
Gazetka to tylko jedna z wielu form wsparcia sprzedażowego dla sieci. Akcji tego typu będzie dużo więcej, przynajmniej cztery gazetki w roku plus akcje plakatowe, konkursy dla klientów, oferty specjalne itp. – Naszym głównym celem jest nawiązanie stałej relacji z klientami Wyspy Szkrabów. Chcemy, żeby klienci sieci byli przekonani, że każda wizyta w sklepie to nowa oferta i ciekawa okazja do zakupów – dodaje Barbara Wieczorek.