TREFL: Firma świętuje 40 lat!

Targi Spielwarenmesse w Norymberdze były doskonałą okazją do inauguracji obchodów 40-lecia firmy Trefl SA. A jest co świętować, ponieważ Trefl przez cztery dekady z małego rodzinnego przedsiębiorstwa stał się liderem branży zabawek w Polsce oraz jednym z czołowych producentów puzzli w Europie i na świecie.

Z okazji 40. rocznicy powstało jubileuszowe logo, a doskonale znany wszystkim kolor czerwony przybrał ciemniejszy, rubinowy odcień, który symbolizuje pasję, siłę i wytrwałość. To właśnie dzięki tym cechom 40 lat temu Kazimierz Wierzbicki, właściciel i założyciel Grupy Trefl, zdecydował się rozpocząć pierwszą w Polsce produkcję puzzli. Na targach w Norymberdze można było zobaczyć specjalną linię układanek okolicznościowych, które wyróżniają się jubileuszowym layoutem oraz plakatami. Od niedawna dostępny w sprzedaży jest specjalny wzór nawiązujący do historii Grupy Trefl, stworzony we współpracy z trójmiejskim artystą Janem Rutką. Poza tym już w marcu dostępna będzie seria puzzli dla dzieci i dorosłych stworzona przy pomocy sztucznej inteligencji. W ten sposób Trefl chciał zaznaczyć, że ceni tradycję i pracę artystów, ale jednocześnie podąża z duchem czasu i chętnie korzysta z nowinek technologicznych.

Trefl chce zaprosić do świętowania także konsumentów, dlatego ten rok będzie obfitował w liczne konkursy, m.in. w kanałach społecznościowych firmy. Zorganizowane zostaną również loterie „Złoty Puzzel” (II kwartał br.) i „Złota Kostka” (IV kwartał br.), w których na szczęśliwców czekała będzie wyjątkowa złota przypinka w kształcie puzzla lub kości do gry. Poza pulą przypinek przewidziane są również atrakcyjne nagrody dla tych, którzy zarejestrują paragon na stronie loterii.

– Czterdzieści lat to bardzo dobry moment na podsumowanie. Spojrzenie wstecz na to, gdzie byliśmy jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu, a gdzie jesteśmy dzisiaj. Dla Trefla to bardzo dobry czas. Nie tylko produkujemy więcej, ale też rozwijamy kolejne kategorie produktowe, jak choćby klocki Connect, rozwijamy własne licencje: Rodzinę Treflików, Bobaski i Miś, brand Spy Guya, oraz sprzedajemy na coraz większej licznie zagranicznych rynków. Przez cztery dekady udało nam się zdobyć pozycję lidera w branży zabawek w Polsce i znaczącego gracza na międzynarodowym rynku. A warto pamiętać, że konkurujemy z najsilniejszymi światowymi markami. Trefl bardzo dużo osiągnął przez te 40 lat, ale też z entuzjazmem patrzymy w przyszłość. Mamy ambicje i apetyt na to, by zyskać pozycję silnej globalnej marki. Oferta, którą przygotowaliśmy na ten rok, została świetnie przyjęta przez klientów na targach Spielwarenmesse, dlatego wróciliśmy z nich naładowani pozytywną energią i pełni entuzjazmu. Teraz trzeba zakasać rękawy i zabrać się do ciężkiej pracy, aby ten rok był wyjątkowy w Treflu także ze względu na wynik sprzedaży – mówi Jakub Siemiątkowski, CEO i wiceprezes zarządu Trefl SA.