Grizz, Panda i Lodomir w darmowej grze mobilnej od Cartoon Network i SundayToz
Cartoon Network łączy siły z koreańskim producentem SundayToz i zapowiada nową grę mobilną opartą na popularnym serialu animowanym „Między nami, misiami”. Światową premierę aplikacji zapowiedziano na początek przyszłego roku.
W darmowej aplikacji gracze będą musieli wytężyć umysły, a także wykazać się umiejętnością planowania – w grze pojawią się bowiem zarówno elementy gry logicznej, jak i zadanie zbudowania i rozwoju własnego miasta.
– Współpraca z SundayToz to wielka frajda. Doskonale rozumieją zabawny, lekki klimat „Między nami, misiami”, jesteśmy więc przekonani, że stworzyli grę, która wciągnie fanów serialu na długie godziny – mówi Chris Waldron, Vice President of Cartoon Network Digital Products and Games.
– Z wielką przyjemnością nawiązujemy współpracę SundayToz – światowej klasy producentem gier. Aplikacja powstaje w Azji, ale trafi w różne regiony świata. Jest to więc doskonały przykład międzynarodowej współpracy – dodaje Phil Nelson, Turner’s Managing Director for North Asia and Southeast Asia Pacific.
Studio SundayToz ma doświadczenie w produkcji gier logicznych. Najlepszym przykładem jest zapoczątkowana w 2013 roku seria „Anipang”. Od stycznia 2017 gry od SundayToz zostały pobrane łącznie ponad 82 milionów razy.
– Pracując nad podobnymi produktami SundayToz chce budować zupełnie nową kulturę grania. Łączymy nasze siły z Cartoon Network i jesteśmy przekonani, że rezultat tej współpracy będzie wyjątkowy – mówi Kevin Jungwoong Lee, założyciel i CEO SundayToz.
O Turner International
Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 40 marek telewizyjnych nadawanych jako 175 kanałów, w 33 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.