Nowa kolekcja ubrań z Atomówkami w Smyku

W sklepach Smyk pojawiły się właśnie nowe ubrania z serii Cool Club z Bajką, Bójką i Brawurką. Ważnym elementem działań promujących kolekcję jest konkurs, którego twarzą została młoda aktorka Emilia Dankwa.

W maju w sklepach Smyk pojawiła się nowa kolekcja ubrań wiosna-lato 2018 z Atomówkami, dobrze znanymi z anteny Cartoon Network. Składa się ona z siedmiu modeli: trzech koszulek w różnych fasonach, butów, legginsów, piżamy oraz bielizny dziewczęcej. Atomówkowej kolekcji w Smyku towarzyszy konkurs, który promuje młoda, serialowa aktorka Emilia Dankwa. Dziewczynka zachęca do tworzenia autorskich stylizacji w oparciu o zakupioną w sklepach Smyk część garderoby z Atomówkami. Uczestniczki swoje zdjęcia w konkursowej odsłonie mają zamieszczać na Instagramie z hasztagiem #AtomówkiwSmyku. Główną nagrodą jest spotkanie z Emilką, pełen zestaw ubrań oraz zestaw książek z Bajką, Bójką i Brawurką. Konkurs potrwa do 29 maja 2018 r.

Film z udziałem Emilii Dankwy promujący konkurs „Atomówki w Smyku” można zobaczyć na jej Instagramie oraz na kanałach YouTube Smyka i Cartoon Network Polska: https://youtu.be/n3j6BcCxJlo

 

 

 

 

 

O Cartoon Network EMEA

Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Seriale z ramówki stacji nawiązują do uniwersalnych motywów humoru, przyjaźni, wyobraźni, akcji oraz przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Angażujące i uznane na całym świecie produkcje Cartoon Network mają zachęcać dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie seriale komediowe jak: „Niesamowity świat Gumballa”, „Pora na przygodę”, „Zwyczajny serial”, „Clarence”, „Steven Universe” i „Wujcio Dobra Rada”, a także animowane seriale przygodowe: „Atomówki”, „Ben 10” i „Młodzi Tytani: Akcja!”

Cartoon Network jest dostępny w 20 językach w ponad 174 milionach domów w 111 krajach. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest Turner, firma należąca do Time Warner.