Udany start Mole Mole, nowego formatu sklepów Grupy Empik

Grupa Empik dynamicznie rozwija, niezależnie od swojej sieci salonów, nowy koncept sklepów dedykowany pasjonatom czytania. W ciągu półtora miesiąca na rynku pojawiło się aż 6 księgarni Mole Mole, a wkrótce dołączy do nich kolejna. Plany przewidują otwarcie jeszcze 15 lokalizacji do końca roku.

– Bardzo dobre wyniki sprzedaży w nowootwieranych księgarniach i przyjazne reakcje ze strony klientów – wielbicieli dobrej literatury, potwierdzają, że Mole Mole z sukcesem wpisuje się w księgarską mapę Polski – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.

Powierzchnia od 70 do 250 mkw.

Pierwsze księgarnie Mole Mole otwarto w maju w centrach handlowych M1 w Zabrzu i Czeladzi, następnie dołączyły do nich flagowe lokalizacje w Krakowie i w Markach pod Warszawą. Od 8 czerwca czytelników przyciąga księgarnia Mole Mole w Kołobrzegu, a od końca czerwca można dostać dobrą książkę w Galerii Ostrowiec w Ostrowcu Świętokrzyskim. 7 lipca rozpocznie działalność księgarnia w Łomży (Galeria Veneda). Empik planuje dalszą dynamiczną ekspansję Mole Mole i otwarcia kolejnych punktów w małym i średnim formacie – o powierzchni od 70 do 250 mkw.

– Plany są bardzo ambitne i przewidują, że do końca roku otworzy się nawet 15 nowych księgarni – informuje Ewa Szmidt-Belcarz. Zarząd Mole Mole myśli również o rozwoju formatu franczyzowego, który umożliwi jeszcze wyższą dynamikę rozwoju sieci.