Spielwarenmesse: Wartościowa prezentacja na Toy Business Forum

Logo Toy Business Forum

Organizowane podczas Spielenwarenmessen, Toy Business Forum przygotowało zróżnicowany i ciekawy program dla gości w Hali 3A. Od trendów, przez marketing, cyfryzację aż do wielokanałowości – eksperci z całego świata będą omawiać bieżące zagadnienia mające wpływ na branżę. Prezentacje odbywają się każdego dnia, od 13 do 15 i od 31 stycznia do 4 lutego 2018. Spielenwarenmesse Trends 2018 będą codziennym elementem programu.

Trendy przyszłości w handlu detalicznym

Codzienne, darmowe prezentacje przekazują gościom Toy Business Forum mnóstwo wiedzy związanej z codziennym prowadzeniem ich działalności. Pierwszy dzień poświęcony jest trendom detalicznym, przyszłości zabawy oraz globalnym motywom licencyjnym. Charles Riotto, CEO LIMA – Stowarzyszenia Sprzedawców Branży Licencyjnej – to jeden z międzynarodowych prelegentów. Nowojorski ekspert ds. trendów, Reyne Rice, rzuci światło na trendy, które najprawdopodobniej ukształtują rynek zabawkarski jutra oraz produkty i producentów wiodących w kwestii innowacji. Występujący na zmianę z Dr Marią Costa, AIJU Centro Tecnológico Valencia, która również jest członkinią Spielwarenmesse TrendCommittee, Rice każdego dnia zamyka Toy Business Forum wprowadzeniem do trendów na rok 2018: Eksploracja Natury, Tylko dla Zabawy oraz Duch Współpracy.

Handel i cyfryzacja

W czwartek 1 lutego w centrum zainteresowania znajdzie się cyfryzacja. Możliwości i wyzwania, jakie stawia ona przed branżą, omówi w swojej prezentacji Dr Markus Preißner, badacz rynku detalicznego IFH Koeln. Bernd Albl pokaże, jak przekuć sklepowe doświadczenia multimedialne na sukces na przykładzie najlepszych praktyk branżowych ze świata sprzedaży detalicznej. Ten Austriak to Dyrektor Zarządzający Działu Cyfrowego Handlu Detalicznego Umdasch Shopfitting Group GmbH.

 

Do klienta wiedzie wiele dróg

Wielokanałowość jest na ustach wszystkich. Mimo to utworzenie systemu wielokanałowego nie wystarczy by zapewnić sukces. W piątek 2 lutego Toy Business Forum skupia się na tym bardzo ważnym zagadnieniu. Prof. Hanna Schramm-Klein, kierownik katedry marketingu na Uniwersytecie Siegen i ekspert w dziedzinie marketingu detalicznego, podkreśli w swojej prezentacji różnorodność alternatywnych strategii oraz ich szanse powodzenia. Z drugiej strony, Ralf Wendland, Dyrektor Zarządzający agencji Servicemeisterei, objaśni w prosty sposób jak media społecznościowe mogą pomóc producentom i detalistom w przyciągnięciu nowych klientów.

 

Kupuj dobrze, sprzedawaj z powodzeniem

Detaliści zawsze szukają idealnej strategii zakupowej, aby uniknąć nadmiaru zapasów i produktów, które się nie sprzedają. W sobotę Peter Hollo, jako jeden z kilku prelegentów, pokaże, jak się to robi. To dobrze znana postać w branży, przedstawiciel ds. sprzedaży zabawek zabawek dla niemieckiego giganta detalicznego Mueller, uznawany za doświadczonego eksperta zabawkarskiego i stratega. Gaby Marx skupia się na zastosowaniu kompetencji emocjonalnych w celu udanej sprzedaży. Ten samozatrudniony konsultant branży książkowej, papierniczej i zabawkarskiej pokaże, jak istotne dla długotrwałego sukcesu sprzedażowego są trwałe więzi z klientem.

 

Emocjonalne pomysły marketingowe

W sobotę uwaga Toy Business Forum przeniesie się na marketing. Prof. Harald Eichsteller, z Media University ze Stuttgartu, podzieli się swoją perspektywą trendów marketingowych dla detalistów zabawkarskich. Goście dowiedzą się też, jak zoptymalizować swoje strony internetowe z punktu widzenia marketingu, o czym opowie Stefan Sigloch, Klickpiloten GmbH, ze Stuttgartu. A podczas pokazu „Wyposażenia sklepów dla przyszłości”. Stefan Suchanek, Dyrektor zarządzający studia wnętrzarskiego RaumKunst ze Stuttgartu, udzieli wielu porad w zakresie tworzenia wysoce skutecznej przestrzeni sprzedażowej.

 

Wszystkie prezentację są symultanicznie tłumaczone na angielski lub niemiecki. Pełny program imprez dostępny jest na stronie www.spielwarenmesse.de/en/toybusinessforum