Pozytywne zmiany na rynku zabawek

Zmiany, zmiany w świecie dystrybucji zabawek. Udziałowcy Libry podjęli decyzję o modyfikacji strategicznego kierunku rozwoju firmy. Wiąże się to z wygaszaniem aktywnej działalności dystrybucyjnej w zakresie zabawek do końca III kwartału 2017.

Rynek nie uznaje jednakże pustki i tu kolejna zmiana. Navo Orbico, realizując strategię rozwoju na rynku zabawek, zdecydowało się na rozbudowę własnej organizacji sprzedaży. Obie spółki uznały, że zachodzą ogromne synergie w ich dotychczasowej działalności i przyjętych kierunkach rozwoju. Obie strony doceniają wzajemną wiedzę, kompetencje oraz znajomość rynku i zamierzają z niej skorzystać.

Branko Jovic, prezes zarządu Navo Orbico Sp. z o.o.: – Współpraca ze spółką Libra i dalszy rozwój Navo Orbico w oparciu o wiedzę i kompetencje zespołu Libra traktujemy jako szansę i kolejne zobowiązanie wobec Klientów. Będąc między innymi dystrybutorem Procter & Gamble, należymy do grupy Orbico, funkcjonującej w 19 krajach Europy, w tym w 11 krajach jesteśmy istotnym graczem na rynku zabawek. Firma jest jedną z największych firm dystrybucyjnych w Polsce, o obrotach 800 mln, oraz zatrudniającą ponad 500 osób.

Co ważne dla Klientów, zmiany te wpłyną na jeszcze lepszą jakość oferowanych przez dystrybutora serwisów oraz oferty produktowej. Klienci dostrzegą ten strategicznych ruch już 5 września 2017, tak aby razem z Klientami osiągać sukcesy już w czasie najbliższego szczytu świątecznego sezonu zabawek.

Wyłącznie w Navo Orbico Toys

Nowy departament ZABAWEK w ramach Navo Orbico, nazwana Navo Orbico Toys – już planuje kolejne ciekawe propozycje dla rynku. Będą to zarówno nowe, atrakcyjne brandy, jak i dystrybucje na wyłączność. Taką właśnie formułę dystrybucji przyjęto dla m.in. Hexbug, jak również Supermag Toys.