Kiedy i jak rodzi się lojalność do marki

Dziecko to pępek wszechświata dla dorosłych! Nie dziwi więc, że z roku na rok rosną wskaźniki rozwoju rynku produktów skierowanych do malutkich i małych konsumentów. Producenci i usługodawcy pracują nad konkurencyjnością i innowacyjnością swoich produktów a jednocześnie poszukują optymalnych sposobów na pozyskanie zaufania rodziców i dzieci, które mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe.

Patronem medialnym wydarzenia jest RYNEK ZABAWEK. 

Sama siła i magia marki już nie wystarczy. Największym wyzwaniem jest znalezienie efektywnych
i skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji, za pomocą których dotrzemy do tego jakże wymagającego targetu w nowoczesny i angażujący sposób. Jakie są najnowsze trendy i wyzwania branży dziecięcej? Jakie są zachowania i zwyczaje zakupowe rodzin z dziećmi? Jaki powinien być wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców i dzieci? Co to jest kids marketing zaangażowany społecznie? A w szczególności jak budować lojalność dzieci i rodziców do marki?

Na te pytania po raz kolejny odpowiedzą liderzy rynku produktów dla dzieci i rodziców podczas
II Forum Kids Products Marketing tak by wzajemnie się zainspirować i wymieniać unikalne doświadczenia.

Jak mówią Uczestnicy, kategoria produktów związanych z dziećmi to jest najciekawsza kategoria jaką można sobie wyobrazić dlatego ze dotyka zarówno rodziców jak i dzieci. Celem spotkania jest więc lepsze zrozumienie aktualnych zachowań konsumenckich dzieci i rodziców tak aby dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i trafić z przekazem w ich zainteresowania i wartości.

RELACJA WIDEO Z I EDYCJI: https://youtu.be/ZVb–taM2jc

Przy organizacji naszych konferencji zawsze dbamy o to żeby ta formuła mistrzowie dla mistrzów, formuła otwartości na naszych uczestników była na 1 miejscu. Dzięki temu, że swoimi doświadczeniami – co się sprawdziło, co działa, co nie – dzielą się eksperci. Uczestnicy mają unikalną okazję zrozumieć dzieciaki, ich potrzeby, by mówić ich językiem i angażować ich w odpowiedni sposób – skomentowała Iwona Słończewska-Knap – Producent Forum.

Najciekawsze tematy zostały wyselekcjonowane w drodze wywiadów z praktykami kids marketingu, w ankietach oraz poprzez dokładny, tematyczny research. Doświadczeniami i best practice podzielą się przedstawiciele firm i marek tj.: MOVIESTARPLANET, LOTTE WEDEL, PIOTR I PAWEŁ, DECATHLON, IKEA CENTRES POLSKA, MEDELA, LABORATORIES EXPANSCIENCE POLSKA, PZU, NATIONAL GEOGRAPHIC, DUNNHUMBY, WADER-WOŹNIAK, VIPERA, WHISBEAR, TURTLE ENTERTAINMENT, LIFETUBE, INDAHASH, BOBOMIO, OMNIPRO, PKO BANK POLSKI, MICROSOFT, MARKO, TBM, PORSCHE i wielu, wielu innych.

Ponadto, Uczestnicy będą mieć okazję poznać najważniejsze zasady współpracy z Influencerami, które zostaną poszukane bezpośrednio u młodych twórców, instamatek i blogerek dzięki interaktywnej formule wydarzenia wspomaganej przez panele dyskusyjne.

 

Forum odbędzie się 27-28 września 2017 w Warszawie. Rejestracja trwa na stronie: www.kids-marketing.pl

Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media