Grizz, Panda i Lodomir w darmowej grze mobilnej od Cartoon Network i SundayToz

Między nami, misiami

Cartoon Network łączy siły z koreańskim producentem SundayToz i zapowiada nową grę mobilną opartą na popularnym serialu animowanym „Między nami, misiami”. Światową premierę aplikacji zapowiedziano na początek przyszłego roku.

W darmowej aplikacji gracze będą musieli wytężyć umysły, a także wykazać się umiejętnością planowania – w grze pojawią się bowiem zarówno elementy gry logicznej, jak i zadanie zbudowania i rozwoju własnego miasta.

Współpraca z SundayToz to wielka frajda. Doskonale rozumieją zabawny, lekki klimat „Między nami, misiami”, jesteśmy więc przekonani, że stworzyli grę, która wciągnie fanów serialu na długie godziny – mówi Chris Waldron, Vice President of Cartoon Network Digital Products and Games.

Z wielką przyjemnością nawiązujemy współpracę SundayToz – światowej klasy producentem gier. Aplikacja powstaje w Azji, ale trafi w różne regiony świata. Jest to więc doskonały przykład międzynarodowej współpracy – dodaje Phil Nelson, Turner’s Managing Director for North Asia and Southeast Asia Pacific.

Studio SundayToz ma doświadczenie w produkcji gier logicznych. Najlepszym przykładem jest zapoczątkowana w 2013 roku seria „Anipang”. Od stycznia 2017 gry od SundayToz zostały pobrane łącznie ponad 82 milionów razy.

Pracując nad podobnymi produktami SundayToz chce budować zupełnie nową kulturę grania. Łączymy nasze siły z Cartoon Network i jesteśmy przekonani, że rezultat tej współpracy będzie wyjątkowy – mówi Kevin Jungwoong Lee, założyciel i CEO SundayToz.

 

O Turner International

Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 40 marek telewizyjnych nadawanych jako 175 kanałów, w 33 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.