Alexander w social mediach
Alexander w ostatnim czasie bardzo mocno intensyfikuje działania w social mediach. Od dwóch tygodni działa ich fanpage na Facebooku, gdzie można nie tylko zapoznać się z ofertą produktową, ale również podejrzeć, jak wygląda produkcja, wymienić się opiniami na temat wychowania dzieci, czy też poznać opinie mam na temat produktów Alexandra.
Alexander rozwija również swój kanał YouTube. W chwili obecnej udostępnione zostały cztery filmy produktowe (dotyczące Gorącego Ziemniaka oraz Magicznych Mozaik). W przygotowaniu znajdują się kolejne trzy (Piaskowe Malowanki, Mały Konstruktor oraz Wiatraczki). Filmy publikowane przez Alexandra są mocno promowane zarówno poprzez fanpage sponsorowanych organizacji, blogosferę, jak i w sposób wirusowy, wśród rodziców i fanów planszówek.
Sponsoring to kolejny kanał działalności promocyjnej Alexandra. Od maja tego roku Alexander był sponsorem 23 wydarzeń na terenie całej Polski. Głównie festynów rodzinnych z okazji Dnia Dziecka, zakończenia roku szkolnego, pierwszego dnia lata oraz konkursów szkolnych. We wszystkich tych miejscach promowane były gry z serii Sowa Mądra Głowa, z oprawą w postaci plakatów oraz reklam na profilach Facebooka.
Alexander zacieśnia także współpracę z blogerkami. Od maja pojawiło się 19 wpisów w blogosferze (głównie na temat Gorącego Ziemniaka oraz serii Sowa Mądra Głowa).
W planach są także realizacje materiałów z videoblogerami (w chwili obecnej dwa filmy są w trackie tworzenia).
Zapraszamy do spotkania z Alexandrem na profilu Facebook oraz kanale You Tube.