Cartoon Network w wielkim stylu świętuje 20. urodziny

 

20 lat Cartoon Network w Polsce

We wrześniu minęło dokładnie dwadzieścia lat, odkąd Cartoon Network rozpoczął nadawanie w Polsce. W tym czasie na kreskówkach takich jak „Atomówki” czy „Laboratorium Dextera” wychowały się całe pokolenia, a dziś dzieci z zaciekawieniem śledzą losy Gumballa, czy Bena 10. Stacja niezmiennie stawia na oryginalne produkcje, a już wkrótce na antenie pojawią się kolejni nowi bohaterowie. 

„Atomówki”, „Ben 10” „Pora na przygodę”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Laboratorium Dextera” „Johnny Bravo” czy „Krowa i Kurczak” – przez dwadzieścia lat obecności Cartoon Network w Polsce, na tych kreskówkach wychowały się całe pokolenia. Stacja cały czas się rozwija i niezmiennie stawia na oryginalne produkcje, które zabierają najmłodszych do kolorowego świata pełnego niezwykłych przygód, dobrego humoru i superbohaterów. Już w październiku na antenie pojawi się nowy serial „Craig znad potoku”, a w grudniu Cartoon Network zabierze dzieci do magicznego „Obozu na wyspie”.

W sobotę, 22 września w centrum Warszawy Cartoon Network hucznie świętował dwudzieste urodziny. Zaproszeni goście mogli spotkać swoich ulubionych bohaterów, przybić piątkę z Atomówkami czy zrobić sobie zdjęcie z Finnem i Jakiem. Eventowa przestrzeń szybko wypełniła się dziecięcym śmiechem. Na urodzinach nie zabrakło gwiazd związanych ze stacją: Margaret, która śpiewa czołówkę nowych „Atomówek”, Bartosz Obuchowicz, prowadzący program „Ben 10 wyzwanie” i Emilka Dankwa. Wśród gości pojawili się również inni sympatycy kanału – zwyciężczyni „The Voice Kids” i przyszła reprezentantka Polski na Eurowizji Junior – Roxana Węgiel oraz znani z tego samego programu Zuzanna Jabłońska i zespół 4 Dreamers a także Ula Kowalska, która wygrała „Małych Gigantów”. Na imprezie razem ze swoimi pociechami bawili się też Zosia Ślotała, Anna Korcz oraz Piotr Rubik z żoną Agatą.

O Cartoon Network EMEA

Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Seriale z ramówki stacji nawiązują do uniwersalnych motywów humoru, przyjaźni, wyobraźni, akcji oraz przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Angażujące i uznane na całym świecie produkcje Cartoon Network mają zachęcać dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie seriale komediowe jak: „Niesamowity świat Gumballa”, „Pora na przygodę”, „Zwyczajny serial”, „Clarence”, „Steven Universe” i „Wujcio Dobra Rada”, a także animowane seriale przygodowe: „Atomówki”, „Ben 10” i „Młodzi Tytani: Akcja!”

Cartoon Network jest dostępny w 20 językach w ponad 174 milionach domów w 111 krajach. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki wielokrotnie nagradzanej strony internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest Turner, firma należąca do WarnerMedia.

O Turner International

Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg WarnerMedia. Turner odpowiada za 48 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 34 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu WarnerMedia.